אימייל מרקטינג - מעמיק את הקשר ללקוח שלך

פלאשי - מערכת האוטומציה האידיאלית לאיקומרס

אימייל מרקטינג - מעמיק את הקשר ללקוח שלך

פלאשי - מערכת האוטומציה האידיאלית לאיקומרס

יש לכם אתר איקומרס? קבלו

20%-40%

הכנסות נוספות מהחנות הדיגיטלית שלכם!

או השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם

מזה אימייל מרקטינג?

אימייל מרקטינג זה שליחת דיוורים ללקוח באמצעות מיילים וסמסים לשיפור המכירות בעסק ובאתר.

יש שני סוגים שונים לאימייל מרקטינג בתחום האיקומרס:

אוטומציות – שליחת דיוור קבוע ללקוח על בסיס טריגר קבוע מראש.

קמפיינים חודשיים – שליחת דיוורים ללקוח באופן קבוע כמה פעמים בחודש לשמירה על הקשר עם אנשי הקשר ברשימה.

למה צריך אימייל מרקטינג?

כל אתר איקומרס חייב אימייל מרקטינג.

אנחנו יכולים לעשות את הכל על מנת לגרום לאנשים לרכוש דרך האתר שלנו- העיצוב, הקופי, חווית המשתמש, מבצעים וכ'ו…

אבל למרות זאת, יש כמות מטורפת של נטישות והמון לקוחות פוטנציאלים שעוזבים את האתר שלנו ללא רכישה כלל.

מי שאין לו אימייל מרקטינג בעצם מוותר על לקוחות אלו וכך הוא מפסיד לקוחות פוטנציאליים.

כמה פרויקטים לדוגמה

לא נוטשים לקוחות שנוטשים!

האימייל מרקטינג, ובעיקר האוטומציות, עוזרות לנו לשפר את ההמרות ולשכנע את הלקוחות הנוטשים, לחזור ולרכוש מאיתנו.

או השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם

אז מזה בעצם האוטומציות?

אוטומציות נשלחות ללקוח עפ"י טריגרים מסוימים שאנחנו בוחרים.
אלו בעצם מיילים מובנים וקבועים הנשלחים בכל פעם שהטריגר מופעל.
זו בעצם השקעה חד פעמית לטווח מאוד ארוך.

מבצעים את ההגדרות פעם אחת והאוטומציות פועלות לבד, ללא עזרה של בעל העסק, וכך מחזירים את ההשקעה בזמן מאוד קצר.
יש המון סוגי אוטומציות: ברוכים הבאים, נטישת עגלה, נטישת צ'ק אאוט, אפ סיילים, מייל תודה לאחר רכישה וכו'…

כל המטרה זה להבין אילו אוטומציות יכולות לעבוד עבורכם ולתת להם לעשות את העבודה. האוטומציות נשלחות ללקוחות שנטשו את האתר שלנו, ואף נותנות ללקוחות שכן רכשו תחושה אישית יותר, שמישהו חושב עליהם.

מזה קמפיינים חודשיים?

הקמפיינים נועדו על מנת ליצור קשר עמוק יותר עם הלקוחות.
לשמור עלינו בתודעה שלהם לאורך זמן, כך כשהם יצטרכו איתנו, הם יבדקו אותנו לפני שהם יבדקו עסקים אחרים.

למה? כי הם זוכרים שאתם שולחים להם מיילים באופן קבוע.
יש שתי גישות שונות בתחום של שליחת הקמפיינים:

  1. לשלוח מבצעים, הטבות ומוצרים חדשים באופן תכוף יותר ולגרום לכמה שיותר המרות נוספות.
  2. להיות פחות שיווקיים ומכירתיים ולא לנסות לדחוף אותם רק לביצוע קניה, אלא לשלוח מיילים בעלי תוכן וערך שיעניין אותם. לגרום להם לחשוב שהם לא רק כרטיסי אשראי מהלכים.

איזו גישה טובה יותר?

זה מאוד תלוי.

אני מאמינה בגישה השניה – של להיות פחות מכירתיים ויותר בעלי ערך.

אני אוהבת לשלוח לאנשי הקשר מיילים עם משמעות, עם טיפים, רעיונות, דברים חדשים וכ'ו…

כמובן שמבצעים והטבות זה חלק מהעניין, אבל לא רק.

אני מאמינה ששליחת ערך ולא רק מבצעים יכולה לעזור למכירות בטווח הארוך.

פלאשי - משקיעים פעם אחת

ומרוויחים לאורך שנים!

או השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם

מערכת פלאשי

יש המון מערכות דיוור בשוק, ולכל אחד היתרונות שלו.
אבל כשאנחנו עובדים עם איקומרס, חשוב לבחור את המערכת האידיאלית שתספק לכם את הכלים הטובים ביותר. ולכן אנחנו משתמשים במערכת פלאשי.

פלאשי הינה מערכת שמתמחה אך ורק באיקומרס ונותנת פיצ'רים וכלים נוספים שיכולים לעזור לנו למקסם את המכירות למקסימום.
בניגוד לשאר מערכות הדיוור האחרות, פלאשי נותנת דאטה מלאה על כל איש קשר שנוצר במערכת.

בעזרת פלאשי תוכלו לדעת אילו מוצרים יש ללקוח בסל, מתי הייתה הרכישה האחרונה ובאיזה סכום, כל כמה זמן הוא מבצע רכישה, לאילו עמודים הוא נכנס וכ'ו…
הדאטה המלאה יכולה לעזור לנו ליצור אוטומציות מדויקות יותר, מעבר לאוטומציות הבסיסיות, וכך להגדיל את האופציות וליצור כל אוטומציה שרק נרצה.

אז מה פלאשי מציעה לנו?

  1. יצירת פופאפים
  2. אוטומציות
  3. דאטה מלאה על כל לקוח
  4. שליחת קמפיינים
  5. שליחת אסמסים
  6. דוחות מפורטים
  7. תמיכה בעברית

חבילות

ישנם 2 חבילות שניתן לקחת מאיתנו:

ניהול ראשוני

  1. הקמת המערכת
  2. אינטגרציה של האתר למערכת
  3. בניית פופאפ הרשמה
  4. עיצוב ובניית תבניות לאוטומציות (במהלך שיחת הייעוץ ניתן לקבל את האוטומציות שמתאימות לכם).

ניהול חדשי

  1. הקמת קמפיינים לאנשי הקשר- עד X קמפיינים בחודש בהתאם לסוג העסק. 
  2. עיצוב מותאם אישית לעסק ולמותג
  3. חשיבה מול הלקוח על הקמפיינים לחודש הבא
  4. בניית פופאפים לאירועים ספציפיים (במקרה הצורך)
  5. הקמת אוטומציות חדשות (במקרה הצורך)
  6. דוחות חודשיים על כל מערכת פלאשי
  7. ניתן להוסיף כתיבת תוכן.

*ניתן להוסיף חבילת אסמסים במידת הצורך.

לינוי דואדי, מעצבת גרפית ומתמחה באימייל מרקטינג
עיצוב | מיתוג עסקי | דיגיטל | ועוד!

נכנסתי לתחום האימייל מרקטינג מתוך הבנה שהאימייל מרקטינג לאתרי איקומרס מביא ערך עצום לכל בעל עסק.
אני כל כך מתלהבת מהתחום ומהתוצאות שאני מצליחה להביא לכל לקוח, שחשוב לי שכל אתר איקומרס באשר הוא יקבל את השירות הזה, במחיר הכי משתלם ובשירות הכי טוב!

תמיד מוכנה לאתגר ומאמינה בלתת ללקוח את התוצר הטוב ביותר.

אז דבר ראשון מזל טוב ושיהיה המון בהצלחה!
אני לא ממליצה לחכות ולהתחיל את התהליך יותר מאוחר.
כל זמן שאין לכם אוטומציות ואין מה שיעבוד בשבילכם, אתם תפסידו לקוחות ומכירות פוטנציאליות.
בנוסף, חשוב לקבל דאטה על הלקוחות מהשניה הראשונה שעליתם לאוויר, כדי שלא תפספסו אף לקוח ואף אימייל.

כל עוד האתר לא משווק, האימייל מרקטינג לא יעבוד.
על מנת שנוכל לשלוח ללקוחות ניוזלטרים, הם חייבים להירשם אלינו ולאשר דיוור. ובשביל שהם יאשרו דיוור הם חייבים להיכנס לאתר.
אם אתם מעוניינים באימייל מרקטינג ללא שיווק נוסף, השירות הזה לא בשבילכם.

בהתאם לחוק הספאם, חשוב לשלוח מיילים ודיוור ללקוחות שאישרו קבלת דיוור בלבד.
במידה והלקוח לא נרשם אלינו לניוזלטר או לא סימן את הצ'ק בוקס בשלב פרטי ההזמנה, הוא לא יקבל מאיתנו מיילים.

לא. התשלום למערכת משולם בנפרד.
בניגוד לשאר מערכות הדיוור האחרות, במערכת פלאשי אין חבילות ואין הגבלת אנשי קשר.
מתחילים עם התשלום בהתאם לאנשי הקשר הקיימים כיום, וככל שמספר אנשי הקשר עולה, כך גם המחיר עולה בהתאם.
היתרון הוא שברגע שתגיעו למכסת אנשי הקשר לתשלום הנוכחי, הוא לא יעצור אתכם (וכך תפסידו הרשמות), אלא הוא יעדכן את המחיר באופן אוטומטי בשביל לא לפגוע בכם.

העבודה אינה על בסיס טמפלטים!
התחום העיקרי שלי הוא עיצוב גרפי. ולכן כל לקוח, בלי יוצא מן הכלל, מקבל את המיילים בעיצוב מותאם אישית למותג שלכם.

כמובן!
אין התחייבות על הניהול החודשי וניתן לבטל בכל עת בהתראה של 30 יום מראש.

אסף גל

אני כבר 10 שנים בדיגיטל, עבדתי עם עשרות מעצבות, לינוי היא הכי תותחית שעבדתי איתה עד היום.
יש לה את אפקט ה WOW בעיצוב שלה..
ממליץ בחום אם בא לכם לקבל עיצוב מעולה.
 

מעין ביסה-רסין

ליווי מקצועי, מסור ואישי ממש יד ביד עד שהגעתי לתוצאות שרציתי עבור העסק שלי, ועסקים של לקוחות. עיצוב מדוייק וכתיבת תוכן מעולה, ומעל הכל התנהלות רצופה מול לינוי המדהימה במלוא הסבלנות ותשומת הלב!
ממליצה בכל פה!

דקל רובל

הגעתי ללינוי דרך הפייסבוק ממש במקרה, וקיבלתי את אחת העבודות היותר יפות מושקעות ומקצועיות שיצא לי להיתקל בהן. שירות אדיבות וזריזות לפני הכל!! ממש אין מילים! ממליץ בחום !!
 

ליאור נתיב

אחרי מאות עיצובים שנוצרו עבורי תחת ידיה המקצועיות של לינוי, אני יכולה להגיד בלב שלם שאין לה תחליף. יש לה יכולת להבין בדיוק מה הלקוח רוצה וליצור עיצוב מרשים, נקי ומניע לפעולה.
אל תקחו לי אותה! תודה 🙂

ליאור אשכנזי

הגעתי ללינוי דרך חברה וישר התאהבתי.
אנחנו כבר עובדות יחד מעל חצי שנה- היא מקצועית, מגדילה ראש, נותנת מעבר, זמינה ואיכפת לה באמת ממני ומהעסק.
בקיצור ממליצה בחום!!
 

עטרה הרפז

לינוי מקסימה מוכשרת ואיכפתית. למרות שאני בד"כ מסתמכת על המלצות – הפעם בחרתי דרך גוגל, ולהפתעתי הרגשתי שקיבלתי יחס מועדף של בת משפחה. לינוי את נהדרת! מחכה להמשיך לעבוד איתך על עיצובים נוספים ומאחלת לך הרבה הצלחה…
 
 

יש לכם אתר איקומרס אבל אין לכם אימייל מרקטינג?

אתם זורקים כסף לפח!

או השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם