או השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם
אימייל מרקטינג זה שליחת דיוורים ללקוח באמצעות מיילים וסמסים לשיפור המכירות בעסק ובאתר.
יש שני סוגים שונים לאימייל מרקטינג בתחום האיקומרס:
אוטומציות – שליחת דיוור קבוע ללקוח על בסיס טריגר קבוע מראש.
קמפיינים חודשיים – שליחת דיוורים ללקוח באופן קבוע כמה פעמים בחודש לשמירה על הקשר עם אנשי הקשר ברשימה.
כל אתר איקומרס חייב אימייל מרקטינג.
אנחנו יכולים לעשות את הכל על מנת לגרום לאנשים לרכוש דרך האתר שלנו- העיצוב, הקופי, חווית המשתמש, מבצעים וכ'ו…
אבל למרות זאת, יש כמות מטורפת של נטישות והמון לקוחות פוטנציאלים שעוזבים את האתר שלנו ללא רכישה כלל.
מי שאין לו אימייל מרקטינג בעצם מוותר על לקוחות אלו וכך הוא מפסיד לקוחות פוטנציאליים.
האימייל מרקטינג, ובעיקר האוטומציות, עוזרות לנו לשפר את ההמרות ולשכנע את הלקוחות הנוטשים, לחזור ולרכוש מאיתנו.
או השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם
אוטומציות נשלחות ללקוח עפ"י טריגרים מסוימים שאנחנו בוחרים.
אלו בעצם מיילים מובנים וקבועים הנשלחים בכל פעם שהטריגר מופעל.
זו בעצם השקעה חד פעמית לטווח מאוד ארוך.
מבצעים את ההגדרות פעם אחת והאוטומציות פועלות לבד, ללא עזרה של בעל העסק, וכך מחזירים את ההשקעה בזמן מאוד קצר.
יש המון סוגי אוטומציות: ברוכים הבאים, נטישת עגלה, נטישת צ'ק אאוט, אפ סיילים, מייל תודה לאחר רכישה וכו'…
כל המטרה זה להבין אילו אוטומציות יכולות לעבוד עבורכם ולתת להם לעשות את העבודה. האוטומציות נשלחות ללקוחות שנטשו את האתר שלנו, ואף נותנות ללקוחות שכן רכשו תחושה אישית יותר, שמישהו חושב עליהם.
הקמפיינים נועדו על מנת ליצור קשר עמוק יותר עם הלקוחות.
לשמור עלינו בתודעה שלהם לאורך זמן, כך כשהם יצטרכו איתנו, הם יבדקו אותנו לפני שהם יבדקו עסקים אחרים.
למה? כי הם זוכרים שאתם שולחים להם מיילים באופן קבוע.
יש שתי גישות שונות בתחום של שליחת הקמפיינים:
זה מאוד תלוי.
אני מאמינה בגישה השניה – של להיות פחות מכירתיים ויותר בעלי ערך.
אני אוהבת לשלוח לאנשי הקשר מיילים עם משמעות, עם טיפים, רעיונות, דברים חדשים וכ'ו…
כמובן שמבצעים והטבות זה חלק מהעניין, אבל לא רק.
אני מאמינה ששליחת ערך ולא רק מבצעים יכולה לעזור למכירות בטווח הארוך.
או השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם
יש המון מערכות דיוור בשוק, ולכל אחד היתרונות שלו.
אבל כשאנחנו עובדים עם איקומרס, חשוב לבחור את המערכת האידיאלית שתספק לכם את הכלים הטובים ביותר. ולכן אנחנו משתמשים במערכת פלאשי.
פלאשי הינה מערכת שמתמחה אך ורק באיקומרס ונותנת פיצ'רים וכלים נוספים שיכולים לעזור לנו למקסם את המכירות למקסימום.
בניגוד לשאר מערכות הדיוור האחרות, פלאשי נותנת דאטה מלאה על כל איש קשר שנוצר במערכת.
בעזרת פלאשי תוכלו לדעת אילו מוצרים יש ללקוח בסל, מתי הייתה הרכישה האחרונה ובאיזה סכום, כל כמה זמן הוא מבצע רכישה, לאילו עמודים הוא נכנס וכ'ו…
הדאטה המלאה יכולה לעזור לנו ליצור אוטומציות מדויקות יותר, מעבר לאוטומציות הבסיסיות, וכך להגדיל את האופציות וליצור כל אוטומציה שרק נרצה.
ישנם 2 חבילות שניתן לקחת מאיתנו:
*ניתן להוסיף חבילת אסמסים במידת הצורך.
לינוי דואדי, מעצבת גרפית ומתמחה באימייל מרקטינג
עיצוב | מיתוג עסקי | דיגיטל | ועוד!
נכנסתי לתחום האימייל מרקטינג מתוך הבנה שהאימייל מרקטינג לאתרי איקומרס מביא ערך עצום לכל בעל עסק.
אני כל כך מתלהבת מהתחום ומהתוצאות שאני מצליחה להביא לכל לקוח, שחשוב לי שכל אתר איקומרס באשר הוא יקבל את השירות הזה, במחיר הכי משתלם ובשירות הכי טוב!
תמיד מוכנה לאתגר ומאמינה בלתת ללקוח את התוצר הטוב ביותר.
אז דבר ראשון מזל טוב ושיהיה המון בהצלחה!
אני לא ממליצה לחכות ולהתחיל את התהליך יותר מאוחר.
כל זמן שאין לכם אוטומציות ואין מה שיעבוד בשבילכם, אתם תפסידו לקוחות ומכירות פוטנציאליות.
בנוסף, חשוב לקבל דאטה על הלקוחות מהשניה הראשונה שעליתם לאוויר, כדי שלא תפספסו אף לקוח ואף אימייל.
כל עוד האתר לא משווק, האימייל מרקטינג לא יעבוד.
על מנת שנוכל לשלוח ללקוחות ניוזלטרים, הם חייבים להירשם אלינו ולאשר דיוור. ובשביל שהם יאשרו דיוור הם חייבים להיכנס לאתר.
אם אתם מעוניינים באימייל מרקטינג ללא שיווק נוסף, השירות הזה לא בשבילכם.
בהתאם לחוק הספאם, חשוב לשלוח מיילים ודיוור ללקוחות שאישרו קבלת דיוור בלבד.
במידה והלקוח לא נרשם אלינו לניוזלטר או לא סימן את הצ'ק בוקס בשלב פרטי ההזמנה, הוא לא יקבל מאיתנו מיילים.
לא. התשלום למערכת משולם בנפרד.
בניגוד לשאר מערכות הדיוור האחרות, במערכת פלאשי אין חבילות ואין הגבלת אנשי קשר.
מתחילים עם התשלום בהתאם לאנשי הקשר הקיימים כיום, וככל שמספר אנשי הקשר עולה, כך גם המחיר עולה בהתאם.
היתרון הוא שברגע שתגיעו למכסת אנשי הקשר לתשלום הנוכחי, הוא לא יעצור אתכם (וכך תפסידו הרשמות), אלא הוא יעדכן את המחיר באופן אוטומטי בשביל לא לפגוע בכם.
העבודה אינה על בסיס טמפלטים!
התחום העיקרי שלי הוא עיצוב גרפי. ולכן כל לקוח, בלי יוצא מן הכלל, מקבל את המיילים בעיצוב מותאם אישית למותג שלכם.
כמובן!
אין התחייבות על הניהול החודשי וניתן לבטל בכל עת בהתראה של 30 יום מראש.
או השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם